ព្រឹកមិញទើបតែប្រឡងបញ្ចប់ថ្នាក់បរិញ្ញាប័ត្រ។ មុខវិជ្ជាដែលអ្នកគ្រប់គ្នាគិតថាពិបាក បែរជាងាយស្រួលជាងការគិតឆ្ងាយណាស់ ម្នាក់ៗសប្បាយចិត្តមែនទែនក្រោយពេលប្រឡងមុខវិទ្យា Artificial Intelligent រួច ព្រោះលើកណ្នឹងលោកគ្រូលែងសូវដាក់លំហាត់ទំលាក់សិស្សទៀតហើយ។
មានសំនួរពីរដែលខ្ញុំចាប់អារម្មណ៍ជាងគេ ហើយចង់អោយអ្នកទាំងអស់គ្នាជួយឆ្លើយផង :
- ចូរស្រាយបញ្ជាក់ថា 7=6
- ចូរបង្ហាញថា Girl = Evil
m like math too,, anythings more
waiting for reading…! and answer if i can 🙂 🙂
In true speaking, all of you do exercise what u used to study. In social is not like this. It always new a day to day. But for mathematics, it changed a little for theory.
អរគុណអ្នកទាំងអស់គ្នាដែលបានជួយឆ្លើយ 😉
ខ្ញុំក៏មានចម្លើយមួយដែរ :
ស្រាយបញ្ជាក់ថា 7=6
យើងមាន a+b=c
7a-6a+7b-6b=7c-6c
7a+7b-7c=6a+6b-6c
7(a+b-c)=6(a+b-c)
==> 7=6
ពូកែមែនcambomaths ខុំ្ញដាក់លំហាត់១ទៀតស្រួលក៏ថាបានលំបាកក៏ថាបានគឺ
គណនា Sinx /n គិតជាតំលៃលេខស្មើនឹងប៉ុន្មាន?
Sinx / n = Six = 6 😛
Wow!!!! ពិតជាពូកែមែន បែបក៏នឹងឃើញដែរ។
Wow!!!!! ពិតជាពូកែមែន បែបនឹងក៏នឹកឃើញ។
ស្មានតែលំហាត់អីគេ ចឹងសោះ! អស្ចារ្យមែន 😉
S= 1+2+4+8+16+32+64+………….. (ឧបមាថាមាន n តួ)
2S=2+4+8+16+32+64+…………..(មាន n តួ)
S-1 = 2+4+8+16+32+64+…………… (មាន n-1 តួ)
n តួ មិនអាចស្មើ n-1 តួ…
ហាស ហា…! ចេះតែសរសេរលេងទេ!
សួស្តីអ្នកទាំងអស់គ្នា!
ខុំ្ញមានលំំហាត់១គឺ
គេអោយ S= 1+2+4+8+16+32+64+………….. (1)
នោះ S-1 = 2+4+8+16+32+64+…………… (2)
គុណអង្គទាំងពីរនៃ(1)នឹង 2 យើងបាន
2S=2+4+8+16+32+64+……………. (3)
តាម (2)និង(3)យើងបាន:
2S=S-1 នោះ S= -1
តើមានកំហុសត្រង់បាន Sក្លាយជាចំនួនអវិជ្ជមាន? (បើប្រធានដើមគេអោយ S=1+2+4+8+16+32+64 ជាចំនួនវិជ្ជមាន)
កំហុសនៃលំហាត់ខាងលើចំនួនអវិជ្ជមានមិនអាចលើករឹសការេបានទេ។
ម្នាក់ៗសុទ្ធតែពូកែអីចឹង ប្រទេសជាតិពិតជារីកចំរើនស្លាប់ហើយ!!!
ចឹង ប៉ាចេញម្នាក់ម៉ាក្បាច់អោយវាអស់តាម៉ងទៅចឹង ញ៉ុមចាំមើលទៀត…
4=5?
យើងមាន៖
-20 = -20
25 – 45 = 16 – 36
25 – 45 + 81/4= 16 – 36 + 81/4
25 – 9.5 + 81/4= 16 – 4.9 + 81/4
5^2 – 2.5.9/2 + (9/2)^2 = 4^2 – 2.4.9/2 + (9/2)^2
(5 – 9/2)^2 = (4 – 9/2)^2
5 – 9/2 = 4 – 9/2
5 = 4
ឡូយទេ! ?
លំហាត់នេះធ្លាប់ចេញប្រលងសិស្សពូកែទី ៩ ខេត្តកំពត (ខេត្តរបស់ខ្ញុំ) ដែលគេចង់ស្វែងរកកំហុសនៃការស្រាយបញ្ជាក់ខាងលើ!
អូហ៍! ការបកស្រាយខាងលើពិតជាសមហេតុផលមែន។ ចាំតិចទៀតខ្ញុំបង្ហាញពីរបៀបមួយទៀត ;)
…
(5 – 9/2)^2 = (4 – 9/2)^2
5 – 9/2 = 4 – 9/2
5 – 4.5 = 4 – 4.5
0.5 = – 0.5 😛
.
ត្រឹមត្រូវ !
តាមពិតការបកស្រាយខាងលើនេះ យើងមើលទៅទំនងជាត្រូវ ហើយបើពិនិត្យឲ្យបានដិតដល់ទៅ គឺខុសតាម៉ង!
លំហាត់ប្រភេទណឹង ខ្ញុំធ្លាប់ជួបតាំងពី ឆ្នាំ ២០០២ មកម្ល៉េះ…ដែលពេលនោះ មិត្តភក្តិខ្ញុំ ឲ្យស្រាយ 1=2
និង 4=5?
ខ្ញុំនឹងបង្ហាញបន្តិចទៀត!
ហិហិ…អ្នកពូកែគណិតវិទ្យាពួនជើងជុំគ្នានៅទីហ្នឹងសោះ!!!! ពិតជាឡូយមែន!!! ហិហិ
ពិតជាអស្ចារ្យណាស់ Cambomaths។ ខ្ញុំធ្លាប់ជាសិស្សពូកែគណិតម្នាក់ដែរ តែរកនឹកមិនឃើញសោះដោយសារបោះបង់ចោលយូរពេក។ បំណកស្រាយរបស់អ្នកពិតជាឡូយមែន សុំសរសើរដោយស្មោះ។
6=7?
set x=y=1
x^2=x.y
x^2-1=x.y-1
x^2-1=x.y-y ; (y=1)
(x-1)(x+1)=y(x-1)
x+1=y
x+1+5=y+5
(by x=y=1)
Thus: 1+1+5=1+5
=> 7=6
—————————–
.
បើ X=1 គេបាន (X-1)=0
(x-1)(x+1)=y(x-1)= 0
បើសម្រួលនឹង ០ បាន ហើយទាញថា
x+1=y
គេក៏អាចសរសេរថា
a (x-1) = b (x-1) =0 ហើយក៏អាចទាញបានថា
a = b ដែរ ទោះ a និង b មានតម្លៃប៉ុន្មានក៏បាន មិនចាំបាច់តែ 7 និង 6 ទេ ។ 😛
.
ណឹងហើយ កន្លែងខុសនោះ! achharia!
Yes perfect answer Roya. Have a nice day…
សួស្តី បង Myhouse!!! បន្ទាប់ ពីបានអាន ប្រកាសរបស់បង េអាយបកស្រាយ:
1. ចូរស្រាយបញ្ជាក់ថា 7=6
2. ចូរបង្ហាញថា Girl = Evil
ខ្ញុំចាប់អារម្មណ៍យ៉ាងខ្លាំង ហើយេដាយហេតុថា ខ្ញុំក៏ជាមនុស្សដែលចូលចិត្ត គណិតវិទ្យា និងវិទ្យាសាស្រ្តពិតដែរនោះ ខ្ញុំសូមចូលរួមបកស្រាយដូចខាងក្រោម៖
បង្ហាញថា Girl = Evil
– ដើម្បីបាន Girl គឺយើងត្រូវការចំណាយពេលវេលា(Time) និង ប្រាក់កាស(Money) នោះយើងទាញបាន
Girl = Time x Money
- ហើយយើងទាំងអស់គ្នាដឹងថា Time គឺជា Money នោះយើងបាន
Time = Money
=> Girl = Money x Money
=> Girl = (Money)2 (ការេនៃ Money)
– ដោយ Money គឺជាឬសគល់នៃ Evil យើងបាន
Money = sqrt(Evil) (ឬសការេនៃ Evil)
=> Girl = [sqrt(Evil)]2 (ការេនៃឬសការនៃ Evil)
– សំរួល ឬសការេ និង ការេ យើងបាន
=> Girl = Evil
ដូច្នេះ តាមរយ:ការបកស្រាយខាងលើយើងឃើញថា Girl គឺជា Evil មែន។